بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است-اقای ورونی کا –وگا کوبائی که درمقالات قبل ازایشاننقل قول کردم-یک بحث عرفانی را مطرح میکند که در اسلام ای بحث عرفانی که درباره یک اهو است درحقیقا اهو وشکارچی اهو- تبدیل بحث کنیز و-زن -شده است وسرچشمه ان مال اعراب است- جریانبه این نحو است که بقول ایشانبیشترین اینعرفان در مردم سلتیک است که شکارچی به دنبال- شکا ریک اهو-جهان معمول را ترک میکندوارد عالم دیگری به محوریت اهو میشودزیبائی جسمانی اهو- وقدرت بدنی اهو وزیرکی اهو ودلربائی اهو-اوراجذب میکند واورابهدام میاندازد ولی بااو زندگانی میکند و –واردعالم دیگری میشودعرفا منجمله عرفای ایران این زبیائی در زنمشاهده میکنند ولی مرد مومن و-زن- مومندرظاهر ودرپوشش ان زیبائی راکه جذب کندزیبائی ظاهری نداردبلکه زیبائیباطنی دارد وزنان در ظاهر نبایدهیچونه زیبای های روانی وحسمانی خودرا عیان کنندولی مردان چون بحث اخلاق است وعقل وحکمت بیان-باید- اشکار کنند-درباره پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلام بخوبی روشن است دم خانه مینشستند کهمداوم حضرت بیرون بیاید وانکمال وعظمت وان نورانیت ملاحظه کنندومداوم میگفتندحضرت سخن بگو- جذب این سخنهم میشدند-درکتابی خواندم-که روائی فرد یمسن وجنگجو بوده است-درنبریدباحضرتعلی علیه السلام شرکت داشته است اسمنبردرانبرده است احتمالا بالشکریان معاویه علیه العنت بوده است-همانطور مادر مابل ضریح سادت وائمه اطهار علیم السلام سعی میکنیم ه ضریح نزدیک شویمدرصف اول وصف بعدی سعی میکردندکه به حضرت علی علیه السلام نزدیک شوند وحضرت را مشاهده کنند- ایشام میگوید منبه زور درصف اول خودرابه علی علیه السلام رساندن ومحو تماشا بودم وحضرت علی علیه السلام فرمودندبه جلونگاه کن وهرچه مردم کردند ومن عقب نرفتم دشمن فرارتاکتیکیکرد وخوبعلی علیه السلام هم زیادنماز میخواندند وهمخواستندنماز شکر بخوانند فرمودن ابی بیاورید برای حضرت علیهالسلام فرشی واب اوردند وهمه دراطراف حلقه زده بودن که ایشان را درنماز ببینند-حتی درنماز واجب عدهای نماز نمیخواندند ودراطراف حضرت علی علیهالسلام به تماشا می ایستادند-یک دست عراقی من دردانشگاه لندن داشتم- ایشان میگفت اگرمادرم وپدرم وهرفرد فامیل واستادم- بیان کند که بافلان دخترازداو ج کن ویا دخترخوبی است بلافاصله ازدواج میکنیم زیرامعتقدهستیم عشق بعدا بوجود می اید واگر زن اولرا داشته باشیمزندوم راکس یمعرفی کند وما بگوئیم شرایط نداریم بگوید اگرداشتیدما بعازانکه شرایط شد بایشان ازدواح میکنیم اولین ذکر یک مرد درعرب ازداوج است وهمه چیزبه خاطران فدا میکندحال میرودنزد عارف- عرفان درخون عرب استبحثهای عرفانی درفامیل وانجمن ها وگردهمائی برای همین منظوردرطولتاریخ فراوان درخانواده ها رخ داده است-عارف استادمیگوید بروبهنزد فلان دختر این چهارتیکه چوبرا نشان بده وایشان میرود ونشان میدهدموان دختر مگویئمن مال شماهستم هروقت شرایط اماده شدبیائید-برای اعرارب فرق نمیمند کهاندختر بالباس ببیند ویاتصور برهنه بودن باشدامادرایراینان اینمسئله فرق میکندلذا عرفا درایران- به جای اهوبهتقلیدعربها برروی زن متمرکز شدندودرجلسات مخفی مانندحافظ بیان میکردند وبعضی از صئوفیان باتقلیداز عربها-دراین رابطه حقه بازی ها داشتند که جناب حافظ رحمت الله باین حقه بازی مخالف بوده است کهمیتواندانواع واقسام داشته باشد-شعرهای خودرا درمحافل عرفمیخانده است ومیفرموده است از ناس پنهان نگاه دارید-ولی پیش بینی کرده است که روزی این شعرها برسربازارمیزنند-ئشاید برسرجمله بسم الله الرحمن الرحیم بوده است ویا اسم بازار بوده است ویانام فردی که ساخته ویابقول بعضی پرچم بوده است وغیره-درهرحال بقول استا دکوبائی انسان بایدبه طریقی اشباع شود یابهطرق امریکائی سکولار ویابه طریق عرفان واقعی الهی -